تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2

اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای استان همدان

  • کد خبر : 9328
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای استان همدان

اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای استان همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش صنعت _ مهرداد آهکی گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راههای استان همدان با استفاده از ظرفیت ۲۵ اکیپ پیمانی در حال اجراست و این عملیات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و تردد دلدادگان و زوار ابااعبدالله حسین (ع) از محورهای استان همدان، بهسازی و روکش آسفالت راههای شریانی،اصلی و مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

آهکی با اشاره به ارتقاء ایمنی راههای استان همدان تاکید کرد: علاوه بر ارتقاء ایمنی محورهای استان،رضایتمندی کاربران جاده ای یکی از مهمترین اهداف راهداری محسوب می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان یادآور شد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای همدان اجرا شد و امسال نیز بطور ویژه پیگیر تامین و جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم تا همچون پارسال بیش از هدفگذاری سال در راههای استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=9328