تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
1

استاندار كرمانشاه: هر مدير و مسئولي در اين مقطع انتقال دولت كم كاري كند در واقع مرتکب يك خيانت بزرگ در حق مردم شده است

  • کد خبر : 1583
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
استاندار كرمانشاه: هر مدير و مسئولي در اين مقطع انتقال دولت كم كاري كند در واقع مرتکب يك خيانت بزرگ در حق مردم شده است

استاندار كرمانشاه: هر مدير و مسئولي در اين مقطع انتقال دولت كم كاري كند در واقع مرتکب يك خيانت بزرگ در حق مردم شده است

استاندار كرمانشاه گفت: هر مدير و مسئولي در اين مقطع انتقال دولت كم كاري كند در واقع مرتکب يك خيانت بزرگ در حق مردم شده است لذا بايد تا روزي كه مسئول هستيم با تمامي توان به حل مشكلات مردم بپردازيم و با تمامي توان پاسخگوي نيازها و مسائل آنان باشيم.

 

کرمانشاه _ الوند _هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تنظيم بازار استان کرمانشاه بر نظارت بيشتر و گسترده تر در توزيع مرغ و لزوم اتخاذ تمهيدات لازم براي جلوگيري از هر گونه گراني و تورم تاكيد كرد و اظهار داشت: بايد تلاش ويژه صورت گيرد كه جلسات اين ستاد با آنچه كه در كف خيابان براي مردم در توزيع مرغ وجود دارد، نزديك شود و طوري عمل شود كه اقدامات اين ستاد اجرايي و عملياتي شود تا در جامعه نمود خود را نشان دهد.

وی در ادامه خواستار توجه ويژه در اجرايي شدن مصوبات اين ستاد شد و گفت: ادارات جهادكشاورزي و صمت بايد به مصوبات جلسات ستاد تنظيم بازار استان توجه كافي داشته باشند و زماني كه مسولين جهاد كشاورزي در جلسات مربوط به اين ستاد قول مي دهند كه در مدت سه روز ۲۰۰ تن مرغ وارد استان خواهند كرد حتماً بايد اين قول خود عمل كنند زيرا بعداً مشاهده كرديم كه اين ميزان مرغ وارد استان نشده است.

بازوند تصریح کرد: اگر دستگاه ها در تعهدي كه مي دهند قادر به تحقق آن ميزان قول خود نيستند در اين جلسات اعلام كنند كه اين ميزان از عهده ما خارج است تا ما به تدوين برنامه ها و ديگر راهكارها بپردازيم.

استاندار كرمانشاه با اشاره به پيگيري ها و رايزيني هاي صورت گرفته براي گرفتن سهميه مناسب براي دريافت و توزيع مرغ از وزارت جهادكشاورزي براي استان یادآور شد: ما پيگيري هاي لازم را براي گرفتن حق استان انجام داده ايم اما پيگيري هاي بعدي براي حمل و توزيع مرغ به استان صورت نگرفته است لذا از جهادكشاورزي استان مي خواهيم كه در اين زمينه پيگيري ها و تلاش هاي خود را براي گرفتن سهميه استان افزايش دهد تا در اين زمينه مردم راحتر و بهتر به خريد مرغ دسترسي داشته باشند.

نماينده عالي دولت در استان کرمانشاه همچنين بر نظارت دقيق از مرغداري تا كشتارگاه ها براي توزيع مرغ تاكيد كرد و گفت: آنچه كه واقعيت دارد نظارت ها توسط دستگاه هاي اجرايي ذيربط با آنچه كه در كف خيابان در توزيع مرغ وجود دارد، ضعيف تر است و گزارشي كه صداوسيما شب گذشته از نحوه توزيع مرغ در استان پخش كرد واقعاً ناراحت كننده بود لذا با توجه به شرايط حاضر و مشكلاتي كه وجود دارد نبايد بگذاريم كه مشكلات مردم بيشتر شود.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه هر مدير و مسئولي در اين مقطع انتقال دولت كم كاري كند در واقع يك خيانت بزرگ در حق مردم انجام داده است اظهار داشت: تا روزي كه در استان مسئول هستيم بايد با تمامي توان به حل مشكلات مردم بپردازيم.

بازوند همچنين بر پاسخگو بودن مديران و مسئولين در هر زمان شبانه روز تاكيد كرد و بيان داشت: ما وقتي كه مسئوليت قبول مي كنيم بايد در هر زماني كه مشكلي پيش آمد پاسخگوي مردم و رفع مسائل موجود باشيم نه اينكه با عدم پاسخگويي به بدتر شدن شرايط كمك كنيم لذا مردم وقتي به مسئولي زنگ مي زنند اميدوار به پاسخگويي هستند و ما وظيفه داريم كه پاسخگوي آنان باشيم.

مقام ارشد استان افزود: زماني كه رسانه ها و يا مردم به مديري زنگ مي زنند و با عدم پاسخگويي از طرف مسئول مواجه مي شوند اين موضوع غير از ضعف مديريتي چه مفهومي مي تواند داشته باشد؟ لذا بايد توجه كنيم فردي مدير محسوب مي شود كه در شرايط بحران ضمن تلاش براي رفع مشكلات، در همه حال پاسخگوي مردم است زيرا اگر مردم واقعيت ها را بدانند خودشان در حل مشكلات كمك حال مديران و مسئولين خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=1583

برچسب ها