تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
4

استاندار همدان: اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد است

  • کد خبر : 5348
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
استاندار همدان: اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد است

استاندار همدان:

اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد است

استاندار همدان گفت : اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد بوده و مردم به  نیروی انتظامی اعتماد خاصی دارند که همین امر موجب شده دشمن درصدد باشد با نشر اکاذیب و فضاسازی مسموم، اعتماد مردم به پلیس را سلب کند.

به گزارش الوند _ علیرضا قاسمی فرزاد در آیین تجلیل از فرماندهان انتظامی همدان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سالن شهدای استانداری برگزار شد، گفت:  وظایف زیادی به عهده نیروی انتظامی گذاشته شده که از ۲۵ وظیفه محوله ، استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش مردم مهمترین کارکرد نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: در نظام اجتماعی، ۲ مقوله امنیت و سلامت مهمترین رکن حفظ و پایداری جامعه است بنابراین مبارزه با هرگونه خرابکاری که نظام اجتماعی را تهدید کند از مهمترین رسالت های این نیروی خدوم می باشد.

استاندار همدان گفت : اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد بوده و مردم به  نیروی انتظامی اعتماد خاصی دارند لذادشمن درصدد است با نشر اکاذیب و فضاسازی مسموم، اعتماد مردم به پلیس را سلب کند.

وی با بیان اینکه حمایت رهبر معظم انقلاب از فراجا، شاخصه‌ای مهم  برای ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی است، افزود: با تمام توان از عملکرد فراجا دفاع می‌کنیم و این نیرو باید در اعتماد‌افزایی مردم نیز تلاش بیشتری کند که در این زمینه ارتقای سطح علمی و تخصصی نیروی انتظامی می‌تواند موجب تاثیرگذاری بیشتر در تامین امنیت و آسایش جامعه شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در حوادث اخیر برخورد پلیس با فریب خوردگان در فضای مجازی در چارچوب قوانین بود، یاد آور شد : بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر که متوجه خطای خود شدند، پس از اظهار پشیمانی بدون تشکیل پرونده‌ آزاد شدند.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: ۷۰ درصد زائران کربلا از شهر همدان عبور کردند که تامین امنیت جاده‌ای آنها بر دوش ماموران خدوم نیروی انتظامی بود که این امر به خوبی انجام شد که جای تقدیر بسیار دارد.

در پایان این مراسم استاندار همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی این استان در راستای ایجاد آرامش و امنیت  با اهدا لوح از تک تک فرماندهان نیروی انتظامی  تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=5348