تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
6

استاندار همدان : رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت واحد های صنعتی و کارخانجات از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران اجرایی استان همدان است

  • کد خبر : 2315
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
استاندار همدان :  رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت واحد های صنعتی و کارخانجات از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران اجرایی استان همدان است

استاندار همدان :

رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت واحد های صنعتی و کارخانجات از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران اجرایی استان همدان است

استاندار همدان با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: رفع موانع تولید و تسهیل شرایط برای فعالیت واحد های صنعتی و کارخانجات از مهم‌ترین وظایف مدیران اجرایی استان همدان است که اجرای آن با قوت دنبال می‌شود.

به گزارش الوند_ علیرضا قاسمی فرزاد، امروز در جریان بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بوعلی با تاکید بر حمایت بی چون و چرای دولت سیزدهم از رونق تولید و تولیدکنندگان اظهار داشت: رفع موانع و جبران کمبودهای موجود در بخش صنایع و کارخانجات به عنوان یک اولویت محوری در دستور کار مدیریت اجرایی استان قرار گرفته است.

وی افزود: تولیدکنندگان جهادگران عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان تحریم‌های ظالمانه ای را بر ما تحمیل کرده، این قشر افسران بلندپایه ما در عرصه نبرد اقتصادی هستند.

استاندار همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در عرصه تولید، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم فضای کسب و کار و تولید در استان همدان دچار اخلال شود و برهمین اساس به صورت جدی و فعال از تولیدکنندگان حمایت می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر لزوم ورود کارخانه‌های راکد در تملک بانک‌ها به چرخه تولید، گفت: این واحدهای تملیکی باید در حوزه صنایع فعال و توسعه محور موجود در سطح استان به کار گرفته شوند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها قرار گرفته و بلااستفاده و تعطیل مانده‌اند که فعال سازی این واحدها بسیار مهم و ضروری است.

قاسمی فرزاد از مدیران سیستم بانکی استان همدان خواست که در تعاملی سازنده با صنایع موفق استان مشارکت کرده و صنایع تملیکی را وارد چرخه تولید کنند.

استاندار همدان همچنین به مدیران و روسای دستگاه های اجرایی و بانک‌ها استان یاد آور شد که باید رویکرد توسعه محور داشته باشید تا تولید در استان مانا و جاودان بماند.

وی همچنین توسعه صنایع تبدیلی را با توجه به حجم گسترده تولید محصولات کشاورزی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به موازات تقویت این بخش باید توسعه کشت گلخانه ای را نیز در استان همدان به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

قاسمی فرزاد در پایان کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری تولید را از جمله مزایای کشت‌های گلخانه ای ذکر کرد و گفت: تولیدات گلخانه ای استان همدان باید در کارخانه های صنایع تبدیلی موجود فراوری و صاحب ارزش افزوده شود.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=2315

برچسب ها