تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
1

استاندار همدان: زمینه تبدیل ایده نخبگان استان به محصول و تولید انبوه فراهم شود

  • کد خبر : 4187
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
استاندار همدان: زمینه تبدیل ایده نخبگان استان به محصول و تولید انبوه فراهم شود

استاندار همدان:
زمینه تبدیل ایده نخبگان استان به محصول و تولید انبوه فراهم شود

استاندار همدان با بیان اینکه باید
زمینه تبدیل ایده نخبگان استان به محصول و تولید انبوه فراهم شود ، گفت : زمانی علم و دانش خود را در عرصه جامعه نشان می دهد که بتوان ایده‌های نخبگان را در عرصه عمل پیاده‌سازی و با تولید انبوه صادر کرد.

 

به گزارش الوند_ دکتر علیرضا قاسمی فرزاد ضمن بازدید از بنیاد نخبگان این استان، طی جلسه‌ای با حضور رئیس بنیاد، روسای دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری، اظهار داشت: جلسه‌‌ امروز با حضور رییس بنیاد نخبگان و روسای دانشگاه‌های استان در راستای هماهنگی و همراهی روسای دانشگاه ، بنیاد و پارک علم و فناوری تشکیل شده است که هدف اصلی آن وصل کردن بنیاد نخبگان استان به دانشگاه‌ها و نخبگان استان به پارک علم و فناوری است.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان استان یک مرکز و مجموعه‌ی هماهنگ کننده بین همه دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری است ،افزود: بنیاد نخبگان استان باید افراد نخبه را در دانشگاه‌ها و سطح استان شناسایی و بین آن‌ها و مجموعه پارک علم و فناوری ارتباط ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: نخبگان می‌توانند با حمایت مراکز دانشگاهی و پارک علم و فناوری ایده‌های خود را به محصول و سپس تولید انبوه تبدیل کنند که در این زمینه دولت از نخبگانی که خلق ثروت کنند حمایت تام و تمام بعمل می آورد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه بی‌شک باید علم نخبگان برای تولید و عمل ونه علم برای علم و یا محفوظات باشد، یاد آور شد: زمانی علم و دانش خود را در عرصه جامعه نشان دهد که بتوان ایده‌های نخبگان را در عرصه عمل پیاده‌سازی و سپس به تولید انبوه و صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=4187