تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2

استان مرکزی آماده برگزاری اردوهای راهیان نور

  • کد خبر : 9042
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
استان مرکزی آماده برگزاری اردوهای راهیان نور

استان مرکزی آماده برگزاری اردوهای راهیان نور

استاندار مرکزی از اعلام آمادگی‌ کامل این استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور و استقبال از زائرین مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بر لزوم هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های مختلف در راستای تأمین و ارتقای زیرساخت‌های لازم در اردوگاه‌های استان مرکزی تأکید کرد.

به گزارش صنعت_ دکتر “فرزاد مخلص‌الائمه” در جریان سفر به استان خوزستان به منظور حضور در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور، با همراهی مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه روح الله از اردوگاه‌های استان مرکزی در مناطق عملیاتی جنوب و‌ چند یادمان بازدید کرد.

استاندار مرکزی در بازدید از بخش‌های مختلف اردوگاه شهید آنجفی از اعلام آمادگی‌ کامل استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور و استقبال از زائرین مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بر لزوم هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های مختلف در راستای تأمین و ارتقای زیرساخت‌های لازم در اردوگاه‌های استان تأکید کرد.

وی افزود: استان مرکزی با دارا بودن سه اردوگاه در شهرستان‌های اندیمشک (اردوگاه شهید مهدی زین‌الدین)، خرمشهر (اردوگاه شهید رحیم آنجفی) و اهواز (اردوگاه شهید بهرام شیخی) از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه راهیان نور برخوردار است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد:در سال گذشته استان مرکزی با اعزام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور، رتبه برتر کشور را کسب کرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=9042