تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
2

افتتاح و کلنگ زنی ۷۵ طرح عمرانی درهفته دولت درسنقرو کلیایی

  • کد خبر : 1723
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
افتتاح و کلنگ زنی ۷۵ طرح عمرانی درهفته دولت درسنقرو کلیایی

افتتاح و کلنگ زنی ۷۵ طرح عمرانی درهفته دولت درسنقرو کلیایی

فرماندار سنقروکلیایی گفت :۷۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ١۲۳میلیارد تومان درهفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد. 

 

 

کرمانشاه _ الوند_غلامرضا مرتضوی با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یادو خاطره شهیدان رجایی، باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت افزود: تعداد ۵۵ طرح آن با اعتبار بالغ بر ٣٩ میلیارد تومان افتتاح میشود.

 

وی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت عملیات اجرای ۲۰طرح نیز با اعتبار بیش از ۸۴میلیارد تومان در این شهرستان آغاز خواهد شد.

 

 

وی افزود: این طرح ها شامل طرح های گازرسانی به واحد های صنعتی، عمران روستایی، طرح های جهاد کشاورزی، عمران شهری، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آب و فاصلاب می باشد.

 

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌رسانی های این ایام از طریق صداوسیما و فضای مجازی صورت می گیرد افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه های این ایام را بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و بارعایت پروتکل های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بستر های ارتباطی و متناسب با ایام عزاداری اجرا شود.

 

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی، گلباران مزار شهدا و… از برنامه هایی است که در هفته دولت در سنقرو کلیایی اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=1723

برچسب ها