تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
2

افزایش چشمگیر تسهیلات خودکفایی ‌دهیاری‌های استان همدان

  • کد خبر : 9166
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
افزایش چشمگیر تسهیلات خودکفایی ‌دهیاری‌های استان همدان

افزایش چشمگیر تسهیلات خودکفایی ‌دهیاری‌های استان همدان

با پیگیریهای استاندار همدان ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات درآمدزایی دهیاری‌های استان همدان در مدت زمان شش ماهه دوم سال به تصویب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رسید.

به گزارش صنعت _ طبق سیاست‌های دولت مردمی وانقلابی ایران قوی مبنی بر توانمندسازی وایجاد درآمد پایدار در راستای خودکفایی دهیاری‌ها به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به روستائیان شریف استان همدان در ۶ ماهه دوم بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان جهت اجرای طرح‌های درآمدزا وخرید ماشین‌آلات به تصویب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رسید که بخشی از این مبلغ برای خرید ماشین‌های عمرانی و خدماتی و بخش قابل توجه دیگر جهت اجرای طرح‌های درآمدزایی که منجر به درآمد پایدار خواهد شد اختصاص می‌یابد.

مقدار تسهیلات مذکور در سنوات گذشته حدود ۶ میلیارد تومان بوده که با پیگیریهای دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با افزایش چشمگیری طی ۶ ماه به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است در دولت مردمی اجرای سند تکام مبتنی بر توانمندسازی و کارآفرینی مردم‌پایه در راستای تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس مورد توجه قرار دارد که با ایجاد درآمد پایدار و قرارگرفتن نهاد دهیاری‌ها به عنوان متولی اصلی امور اجرایی روستاها درسطح قابل قبولی از خدمت‌رسانی می‌توان گامی مؤثردر اجرایی نمودن اسنادبالادستی در‌حکمرانی روستایی موردنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشت.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=9166

برچسب ها