تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
4

تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ،اولویت نخست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است

  • کد خبر : 8004
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ،اولویت نخست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است

تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ،اولویت نخست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است 

 

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد را اولویت نخست این سازمان عنوان کرد.

 

به گزارش الوند _ اكبر محمدي در ديدار با فرمانداران و نماينده مردم شريف شهرستان هاي سقز و بانه و شهردار سقز با تاكيد بر تعامل سازنده اين سازمان با كليه دستگاه هاي اجرايي گفت : رويكرد جديد سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان ارائه راهكار براي حل مشكلات  در راستاي توسعه همه جانبه استان و حل مسائل و مشكلات دستگاه ها و فرآيند هاي اجرايي مي باشد .

 

محمدي بيان داشت : سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان با نگاه كارشناسي و رويكرد عدالت محوري خود مي كوشد تا بتواند نقش خود در توسعه همه جانبه استان را به خوبي ايفاء نمايد .

 

وي با اشاره به مصوبات دومين جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان ، تكميل و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام استان كه بيش از ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارند را از اولويت هاي كاري اين سازمان برشمرد و اظهار داشت : اميدواريم در سالجاري با پيگيري هاي مستمر ، مديريت اعتبارات و با همكاري مجمع نمايندگان استان و همراهي فرمانداران بتوانيم نسبت به اتمام اين پروژه ها اقدام نمائيم .

 

در ادامه بهزاد رحيمي نيز ضمن تبريك انتصاب سرپرست جديد سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان از آمادگي و همراهي مجمع نمايندگان استان در راستاي پيشبرد اهداف اين سازمان استان خبر داد و گفت : اميدواريم با تحولات صورت گرفته و سكانداري يكي از خبرگان اين حوزه شاهد توسعه بيش از پيش استان باشيم .

 

گفتني است در اين ديدار جعفر توان فرماندار ويژه شهرستان سقز ، كمال خدري فرماندار شهرستان بانه و ارسطو گويلي شهردار سقز به بيان برخي از مشكلات شهرستان هاي سقز و بانه پرداخته و خواستار همكاري سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان در جهت مرتفع نمودن اين مشكلات شدند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=8004