تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
2

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کنگاور

  • کد خبر : 5180
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کنگاور

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کنگاور

بازپرس دادسرای شهرستان کنگاور از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه اعطای حواله خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان کنگاور کرده بود.

به گزارش الوند _ سید جواد کاظمی بازپرس دادسرای شهرستان کنگاور بیان داشت: در پی مراجعه تعداد زیادی از همشهریان محترم به دادگستری و مراجع انتظامی مبنی بر وقوع کلاهبرداری با مبالغ بسیار بالا از طریق وعده تخصیص و اعطای حواله خودرو توسط شخصی با هویت معلوم، رسیدگی در دستور کار شعبه بازپرسی قرار گرفت

وی افزود: به‌محض وصول شکایات، دستورات فوری جهت دستگیری متهم، توقیف اموال و منع خروج ایشان از کشور صادرگردید که خوشبختانه با تلاش مأمورین انتظامی شهرستان در کم‌ترین زمان ممکن اختفای متهم دریکی از شهرستان‌های هم‌جوار شناسایی و بلافاصله جلب و به کنگاور دلالت شد.

بازپرس دادسرای شهرستان کنگاور ضمن تأکید و قول بر برخورد قاطع با متهم یاد آورشد: لازم است مردم عزیز شهرستان در موارد مشابه با حساسیت بیشتری با چنین افرادی برخورد کرده و حتماً ضمانت‌های لازم در قبال مبالغ اعطایی اخذ نمایند.

کاظمی تصریح کرد: همشهریان محترم کنگاوری و شهرستان‌های هم‌جوار که از این طریق مبالغی پرداخت کرده‌اند با در دست داشتن مدارک و مستندات و طرح شکایت رسمی به شعبه اول بازپرسی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=5180