تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
2

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه: ۵۰ اکیپ، کار بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی کرمانشاه رابر عهده دارند

  • کد خبر : 2598
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:  ۵۰ اکیپ، کار بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی کرمانشاه رابر عهده دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

۵۰ اکیپ، کار بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی کرمانشاه رابر عهده دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در حاشیه مانور سراسری اکیپ های بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی که امروز همزمان با مانور کشوری از درب سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه انجام شد، گفت: ۵۰ اکیپ بازرسی با ۲۳۰نفر نیرو بر بازار کالاهای کشاورزی نظارت خواهند کرد.

 

به گزارش الوند _مهندس شهریار قاسمی با اعلام این خبر افزود: فعالیت اکیپ های بازرسی و نظارت بازار از ۲۸ آذرماه و با بازار شب یلدا کار خود را تحت نظارت سازمان آغاز نمود و تاکنون ۲۹۱۰ مورد بازرسی انجام و ۲۶۵مورد از واحدهای متخلف تشکیل پرونده شده و با اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی با اشاره به قانون انتزاع خاطرنشان کرد: در این راستا نیروهای بازرسی انتقالی از صمت در سازمان و شهرستانها مسقر و اکیپ ها مجهز شده و برای نظارت و کنترل بازار استقرار یافتند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تعداد نیروهای بازرسی در کرمانشاه شامل ۳۰ نفر نیروی بازرسی و ۲۰۰نیروی بسیجی هستند که بازار کرمانشاه را تحت نظارت خواهند گرفت.

وی یادآور شد: از مردم عزیز استان درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ های بازرسی داشته باشند و تخلفات بازار اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

 

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=2598

برچسب ها