تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
4

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه: توسعه برنامه های مشارکتی یکی از اولویت های کانون است

  • کد خبر : 4210
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه:  توسعه برنامه های مشارکتی یکی از اولویت های کانون است

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه:

توسعه برنامه های مشارکتی یکی از اولویت های کانون است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فعالیت های کانون نباید در حیطه کاری خود محدود شود و باید پیوست فرهنگی با ادارات داشته باشد، گفت:توسعه برنامه های مشارکتی یکی از اولویت های کانون است

 

به گزارش الوند _ روز دوشنبه سی خرداد ۱۴۰۱، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با سرپرست کانون استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، گزارشی از فعالیت‌های کانون استان را ارائه کرد.

خیاط‌زنجانی با استقبال از اجرای برنامه‌های مشارکتی، افزود: کانون نباید در خودش خلاصه شود و باید پیوست فرهنگی با اداره‌ها و نهادها داشته باشد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: توسعه برنامه‌های مشارکتی یکی از مهمترین اهداف ماست و ضمن اجرای کیفی و کمّی، باید اجرای این فعالیت‌ها و برنامه‌ها تاثیرگذاری مطلوب را بر کودکان و نوجوانان نیز داشته باشد.

سردار ناصر باباخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز انتصاب محمد خیاط‌ زنجانی به عنوان سرپرست کانون پرورش فکری استان را به او تبریک گفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با ابراز خرسندی از نگاه سرپرست کانون به اجرای برنامه‌های مشارکتی، افزود: خوشحالیم که بتوانیم با مشارکت کانون، قدم‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان برداریم.

سردار باباخانی، بحث کودک و نوجوان را مهم و تربیت کودکان و نوجوانان را نسبت به آنچه نظام از دست‌اندرکاران انتظار دارد، امری ضروری و بایسته عنوان کرد.

او همچنین، با اشاره به اینکه انسان در همه سن‌ها  نیاز به آموزش دارد، معرفی داشته‌های انقلاب به کودکان و نوجوانان را امری ضروری دانست و افزود: کودکان دوره انقلاب و دوران دفاع مقدس و … را ندیده و لمس نکرده اند و نیازمند دانستن سوابقی از دیگرانی که این دوران را گذرانده‌اند  هستند که این همان جهاد تبیین است لذا لازم است که با زبان کودکانه با آنها از دوران مختلف انقلاب بگوییم.

سردار باباخانی در ادامه خواستار حضور مجموعه کانون پرورش فکری در حوزه برنامه‌سازی برای صدا و سیما شد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما با کمک کانون می‌تواند در حوزه کودک و نوجوان کارهای مهم و تاثیرگذاری را انجام دهد زیرا کانون یکی از مراکز تاثیرگذار بر کودکان و نوجوانان است.

در ادامه این جلسه، دو تن از کارشناسان اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ارائه گزارشی از برنامه‌های اجراشده در حوزه کودک و نوجوان استان پرداختند.

در پایان، بر انعقاد تفاهم‌نامه میان کانون و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برای اجرای برنامه‌های مشارکتی تاکید شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=4210