تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
1

عملکرد بانک های کردستان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸و ۱۶ قابل قبول نیست

  • کد خبر : 7810
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
عملکرد بانک های کردستان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸و ۱۶ قابل قبول نیست

عملکرد بانک های کردستان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸و ۱۶ قابل قبول نیست

 

استاندار کردستان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های این استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶، از مدیران عامل این بانک ها خواست تا این روند را اصلاح و پرداخت این تسهیلات را تسریع کنند.

 

به گزارش الوند _ اسماعیل زارعی کوشا در شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان قروه اظهار داشت: نهضت ملی مسکن در قروه از سال ۹۸ و دولت قبل آغاز شده اما به دلیل عدم مدیریت چهار سال به درازا کشید و حتی زمین که اولین گام در این طرح است نیز تخصیص نیافته بود که در دولت سیزدهم، زمین مورد نیاز در بهترین نقطه شهر تامین و واحد های آن با بهترین کیفیت در حال ساخت بوده که رضایت مندی مردم را در پی داشته است.

 

استاندار کردستان با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های این استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶،بیان داشت: هرچند بانک های کردستان در پرداخت وام های مشاغل خانگی خوب عمل کردند اما کارنامه خوبی در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ از خود بجا نگذاشته اند که می طلبد مدیران عامل این بانک این روند را اصلاح و پرداخت این تسهیلات را تسریع کنند.

 

 

زارعی کوشا درمانگاه تخصصی را یکی از مطالبات جدی شهروندان قروه ای برشمرد و گفت : برای احداث این درمانگاه ۳ هزار متر زمین اختصاص یافته که باید مسولان با جدیت و تلاش جهادی عملیات اجرایی آنرا سریعتر شروع کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=7810