تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
0

فرماندار تویسرکان: جهاد تبیین و امید آفرینی از مهمترین رسالت های روابط عمومی ها در برهه کنونی است

  • کد خبر : 3807
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
فرماندار تویسرکان:  جهاد تبیین و امید آفرینی از مهمترین رسالت های روابط عمومی ها در برهه کنونی است

فرماندار تویسرکان:

جهاد تبیین و امید آفرینی از مهمترین رسالت های روابط عمومی ها در برهه کنونی است

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه جبهه استکبار با استفاده از رسانه های خود در حال تحریف واقعیات و مخدوش کردن خدمات نظام است، گفت : جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه از مهمترین رسالت های روابط عمومی ها در برهه کنونی است که می تواند نقش بسزایی در اعتماد سازی و آگاهی بخشی ایفا نماید.

 

 

به گزارش الوند، حسین افشاری در نشست با روابط‌عمومی های ادارات و دستگاه های این شهرستان که بمناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد، بیان داشت:
امروزه بارمدیریت افکار عمومی در حوزه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی بردوش روابط‌عمومی‌ها است و مردم از طریق تریبون روابط عمومی با اقدامات صورت گرفته آشنا و خدمات نظام را ارزیابی می کنند.

وی افزود: گاهی اقدامات ارزشمندی انجام می شوداما مردم مطلع نیستند و بالعکس کار کوچکی بزرگنمایی شده و مردم را نسبت آن مجموعه بدبین می کند که می طلبد روابط عمومی ها نسبت به مقتضی زمان حرکت کرده و واقعیات را همانگونه که هست بازگو نمایند تا مانع از سو استفاده و سوژه سازی رسانه های معاند شوند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه جبهه استکبار با استفاده از رسانه های خود در حال تحریف واقعیات و مخدوش کردن خدمات نظام است، گفت : جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه از مهمترین رسالت های روابط عمومی ها در برهه کنونی است که می تواند نقش بسزایی در اعتماد سازی و آگاهی بخشی ایفا نماید.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان تویسرکان تصریح کرد: در پیش از انقلاب این ذهنیت توسط غربی ها و مسولان داخلی القا می شد که اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید سرتا پا غربی شویم و بنحوی بیان می‌کردندکه آن‌ها از نسل و نژاد برتر هستند و ما از آن‌ها ناتوان تر هستیم و برای حضور در ایران حق توحش درخواست میکردند اما امام راحل عزت و خودباوری را به ما برگرداند و مقام معظم رهبری با بیان اینکه ما میتوانیم این مهم را در جامعه نهادینه کرد.

افشاری در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره برضرورت جهاد تبیین در مقابل جنگ تحریف رسانه های بیگانه تاکید دارند، یاد آور شد: در کشور وقتی خود باوری واراده می‌شود می‌توانیم پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد را موشک باران نماییم، کار بسیار بزرگی که هنوز هیچ‌ کشوری دردنیا توان انجام آنرا تاکنون نداشته است که این خود یکی از جان‌مایه های رشد و بالندگی این ملت است که باید بیان شود.

وی همچنین یکی از وظایف روابط عمومی هارا خنثی کردن جو منفی جامعه و تلاش در مثبت سازی آن عنوان کرد: برخی افراد سعی دارند با دامن زدن به اختلافات و تحریک گروه‌ها علیه یکدیگر جو موجود را منفی و برای بهره‌برداری خود مهیا سازند که روابط عمومی ها باید با هوشیاری و درک شرایط مانع از این اقدامات شوند.

 

طرح عادلانه و مردمی کردن یارانه‌ها از دیگر مواردی بود که فرماندار تویسرکان به آن گریزی زد و خواستار تبیین اهداف اجرای این طرح برای مردم شد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=3807