تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
3

فرماندار ویژه ملایر: اشتغال و پرداخت تسهیلات بانکی دو مطالبه اصلی مردم است

  • کد خبر : 5217
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
فرماندار ویژه ملایر: اشتغال و پرداخت تسهیلات بانکی دو مطالبه اصلی مردم است

فرماندار ویژه ملایر:

اشتغال و پرداخت تسهیلات بانکی دو مطالبه اصلی مردم است 

فرماندار ویژه ملایر از اشتغال و پرداخت تسهیلات بانکی به عنوان دو مطالبه اصلی مردم یاد کردو گفت:دولت با اصلاح فرآیندهای بانکی در تلاش برای جلب هر چه بیشتر رضایت مردم است.

به گزارش الوند _ سلمان اسماعیلی در نشست هم‌اندیشی با روسای بانکهای ملایر، اظهار داشت: شبکه بانکی در کنار اقدامات جاری، نقش ویژه و جدی در توسعه اقتصادی و دیگر حوزه‌ها دنبال می‌کند که می طلبد روسای بانک‌ها با حضور و حمایت پررنگ شبکه بانکی در ایجاد رضایت‌مندی مردم و حمایت از تولید، اشتغال و صنعت ملایر گام بردارند.

وی افزود: مدیران و روسای بانک‌ها در شهرستان تا جایی که می‌توانند برابر قوانین و دستورالعمل‌ها، در پرداخت تسهیلات به مردم سخت‌گیری نکنند و روند پرداخت‌ها را تسهیل و سرعت ببخشند چرا که آن چیزی که همواره برای ما قدرت ایجاد می‌کند و در بزنگاه‌های سخت به کمک ما می‌آید، مردم هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملایر اشتغال و تسهیلات بانکی را دو مطالبه مهم و جدی مردم ذکر کرد و گفت :دولت با اصلاح برخی فرآیندهای بانکی در تلاش  برای جلب هر چه بیشتر رضایت مردم است لذا باید روسای بانک‌ها و عوامل بانکی تا می‌توانند انجام کار مردم و پرداخت تسهیلات را در اولویت کار قرار دهند و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز نمایند.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه گریزی به بحث اشتغال در این شهرستان زد و یاد آور شد : تعهد امسال ما در استان همدان و شهرستان ملایر، رشد اقتصادی ۷.۵ درصدی و ایجاد ۲۳ هزار فرصت شغلی در استان و چهار هزار شغل در ملایر است که تحقق آنها نیازمند همکاری و همراهی شبکه بانکی می باشد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی میلیاردها تومان پروژه طی ۲ هفته‌ گذشته در این شهرستان آغاز شد و بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز آماده افتتاح است از افتتاح ۲۵ میلیون یورو طرح توسعه در شرکت‌های بافتینه و بافتسان، آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ میلیارد تومان طرح گلخانه‌ای در حسین‌آباد ناظم و تلاش برای تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری این شهرستان و تعیین تکلیف زمین برای مسکن ملی از جمله اقدامات عمده در ملایر برشمرد.

در پایان این نشست فرماندار ویژه ملایر از مجموعه اقدامات و عملکرد خوب روسا و سرپرستان بانک کشاورزی، سپه و ملی مرکزی ملایر تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=5217