تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
3

مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد 

  • کد خبر : 1309
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد 

مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد 

مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به منظور تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان افتتاح شد. 

 

 

کرمانشاه _فرین _سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار داشت: با توجه به کثرت و روند افزایشی وقوع جرائم در فضای مجازی و مطالبه مردم برای رسیدگی به شکایات و درخواست های آنان مرکز فوریت های سایبری افتتاح شد.

 

وی افزود: این مرکز بصورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کارشناسان پلیس فتا با حضور در آن پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه فضای مجازی شامل ارشاد، هدایت و راهنمایی و اجرای عملیات خواهند بود.

 

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت پلیس فتا و یا تماس با شماره ۲۱۸۲۳۱۷۸ می توانند با مرکز فوریت های سایبری ارتباط برقرار کرده و به بیان مشکلات و نیازمندی های خود در فضای مجازی بپردازند.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه راه اندازی این مرکز را موجب تسریع در خدمات رسانی به مردم و پیشگیری و کشف سریعتر جرائم دانست و گفت: در گذشته و با توجه به روندی که افراد برای احقاق حقوق خود باید طی می کردند ممکن بود مجرمان راه فراری پیدا کنند اما با این مرکز سریعتر می توان آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

 

وی در پایان گفت: تلاش می شود در آینده ای نزدیک شماره ای ۳ رقمی و سراسری برای این مرکز تعریف شود تا شهروندان راحت تر بتوانند با آن تماس حاصل کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=1309

برچسب ها