تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
1

معاون‌ سیاسی استاندار کرمانشاه:اهتمام به مقوله ورزش موجب تبدیل ظرفیتهای نهفته به قهرمانان مدال آور میشود

  • کد خبر : 1473
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
معاون‌ سیاسی استاندار کرمانشاه:اهتمام به مقوله ورزش موجب تبدیل ظرفیتهای نهفته به قهرمانان مدال آور میشود

معاون استاندار کرمانشاه : 

اهتمام به ورزش موجب تبدیل ظرفیتهای نهفته به قهرمانان مدال آور می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ورزش استان نیاز به تربیت قهرمانان و مدال آوران دارد ،گفت :هزینه در ورزش سرمایه گذاری بحساب می آید و هر چه به امر ورزش اهتمام وجود داشته باشد از آسیب های اجتماعی کاسته می شود و علاوه برآن ورزش موجب تبدیل ظرفیت های نهفته به قهرمانان مدال آور می شود.

 

کرمانشاه_ فرین _حسین خوش اقبال روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰در نشست با انجمن پیشکسوتان ورزش استان کرمانشاه بیان داشت: هر جامعه ای احترام پیشکسوتان خود را حفظ نکند در حق خود جفاکار کرده است  امیدواریم که بتوانیم جایگاه پیشکسوتان را در استان ارتقا دهیم.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح در این نشست تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان با عشق و علاقه و بدون چشم داشت شکل گرفته است که مطالبات به حقی دارند و این انجمن  نه در تقابل با هیات های ورزشی بلکه در کنار و معین آنها و در راستای توسعه استان حرکت می کند.

وی با تاکید بر اهتمام به دغدغه های پیشکسوتان ورزش استان افزود: امروز استانی می تواند سهم بیشتری از اعتبارات بگیرد که جایگاهها و شخصیت های بزرگی داشته باشد و این جایگاه در حوزه ورزش بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از سوابق درخشان پیشکسوتان ورزش این استان تاکید کرد: آنچه که موجب ماندگاری نام کرمانشاه به عنوان استان پهلوان خیز و قهرمان پرور شده نتیجه تلاشهای چندین ساله بزرگان ورزش بوده است.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=1473

برچسب ها