تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
0

مناسب سازی اماکن عمومی، مراکز خدماتی و درمانی با جدیت بیشتری مد نظر قرار گیرد

  • کد خبر : 5257
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
مناسب سازی اماکن عمومی، مراکز خدماتی و درمانی با جدیت بیشتری مد نظر قرار گیرد

مناسب سازی اماکن عمومی، مراکز خدماتی و درمانی با جدیت بیشتری مد نظر قرار گیرد

فرماندار همدان با بیان اینکه مناسب سازی اماکن عمومی، مراکز خدماتی و درمانی با جدیت بیشتری مد نظر قرار گیرد،گفت: دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی بعنوان متولیان امر در تایید و صدور مجوز به مطب پزشکان، باید به تامین زیر ساختهای مورد نیاز مراجعان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

به گزارش الوند _ محمد علی محمدی در ستاد مناسب سازی شهرستان همدان اظهار داشت: مناسب سازی یکی از مباحث مهم در امور شهری است که می طلبد شهرداری و شورای اسلامی شهر در  این مقوله اقدامات اثر گذار و فراگیرتری انجام دهند.

وی افزود : مناسب سازی انتظار بحق توانیابان و‌جانبازان است که متاسفانه بسیاری از معابر و اماکن عمومی ما در این راستا نقص دارد لذا  وقتی می توانیم سختی توانیابان را در انجام امور روزمره و مراجعات به اماکن گوناگون درک کنیم که خودمان را جای این عزیزان تصور کنیم.

محمدی با بیان اینکه استفاده از کاربری های مسکونی برای استقرار مطب پزشکان ازنظر قانونی مجازاست ،تاکید کرد : با این وجود انتظار می رود برای مناسب سازی این اماکن و تسهیل دسترسی و رفت و آمد توانیابان به مراکز بهداشتی و درمانی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد : دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی بعنوان متولیان امر در تایید و صدور مجوز به مطب پزشکان باید به تامین زیر ساختهای مورد نیاز مراجعان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

فرماندار همدان یادآور شد : ادارات از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز نسبت به رفع نواقص مناسب سازی اقدام نمایند چرا که تامین زیرساخت های مناسب سازی در ادارات ضروری است.

محمدی در پایان تصریح کرد : فلسفه بسیاری از برون سپاری ها تسهیل گری است اما این تسهیل گری صرفا نباید از جنبه اقتصادی مد نظر قرار گیرد، مراکز خصوصی و بویژه خدماتی باید از امکانات لازم و‌مناسب سازی برای ارایه خدمت به آحاد اقشار جامعه برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=5257