تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
3

همدان از استان‌های پیشرو کشور در تاسیس بنیاد مفاخر است

  • کد خبر : 6915
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
همدان از استان‌های پیشرو کشور در تاسیس بنیاد مفاخر است

همدان از استان‌های پیشرو کشور در تاسیس بنیاد مفاخر است

استاندار همدان گفت : همدان از استان‌های پیشرو کشور در تاسیس بنیاد مفاخر است که رویکرد آن ارج‌ نهادن به شخصیت‌های فرهنگی و تأثیرگذار استان است.

 

 

به گزارش الوند  _ علیرضا قاسمی‌فرزاد درهمایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی که با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد ، اظهار داشت:یکی از اقدامات خوب و اثرگذار که با حمایت‌های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت، تأسیس بنیاد مفاخر در استان همدان است.

وی رویکرد بنیاد مفاخر استان را ارج‌نهادن و توجه به شخصیت‌های فرهنگی این استان در دوران قدیم و معاصر عنوان کرد که در غنای فرهنگی و تمدنی همدان نقش مؤثری داشته‌اند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: یکی از اولین اقدامات بنیاد مفاخر استان همدان، تشکیل بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی است که نقش مهمی در تاریخ معاصر ایران داشته و همه نهضت‌های اسلامی و دینی، تحت تأثیر فکر و اندیشه وی بوده است.

نماینده عالی دولت در استان همدان خاطر نشان کرد: بدون شک بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی با تأسی از افکار و اندیشه‌های این مرد بزرگ، می‌تواند نقش مهمی در زمینه ایجاد وحدت و انسجام در بین آحاد ملت مسلمان ایفا کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=6915