تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
1

کشف بيش از ۷۱ کيلوگرم انواع مواد مخدر در ۳ عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

  • کد خبر : 3713
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کشف بيش از ۷۱ کيلوگرم انواع مواد مخدر در ۳ عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

کشف بيش از ۷۱ کيلوگرم انواع مواد مخدر در ۳ عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف ۷۱ کيلو و ۹۳۰ گرم انواع مواد مخدر در ۳ عمليات پليس با مواد مخدر استان خبر داد.

 

به گزارش الوند، سردار “سلمان اميري”، در تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول با اقدامات و تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان همدان مي کند.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و همکاري کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “ملاير”، خودرو نامبرده در ورودي شهر همدان متوقف و در بازرسي از آن، ۵۸ کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف، يک دستگاه خودرو سواري توقيف و ۲ متهم دستگير شدند.

سردار امیری بیان کرد: در عمليات دوم نيز در بازرسي از منزل یکی از قاچاقچيان مواد مخدر، ۱۳ کيلو و ۲۰۰ گرم ترياک که از استان هاي جنوبي به همدان منتقل شده بود، کشف و يک متهم دستگير شد.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان تصریح کرد: در عمليات سوم نيز با اقدامات پلیسی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، يکي از توزيع کنندگان فعال مواد مخدر که اقدام به توزيع مواد مخدر با موتور سيکلت در محلات شهر همدان مي کرد شناسايي و از وي، ۷۳۰ گرم هروئين کشف و يک دستگاه موتور سيکلت توقيف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتي، عملياتي دو رويکرد موثر در سطح ناجا مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند و فرماندهي انتظامي استان همدان از اين ظرفيت نهايت بهره را مي برد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=3713