تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
3

کشف ۴۰ میلیارد ریال مواد دخانی قاچاق در کرمانشاه

  • کد خبر : 835
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
کشف ۴۰ میلیارد ریال مواد دخانی قاچاق در کرمانشاه

کشف ۴۰ میلیارد ریال مواد دخانی قاچاق در کرمانشاه

  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۰ میلیارد ریال مواد دخانی قاچاق شامل توتون و تنباکو در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 

به گزارش فرین ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مبني بر اينکه عده اي افراد سود جو ضمن تهيه و راه اندازي چند دستگاه صنعتي خط توليد با استفاده از اسانس، توتون فله اي و قند ميوه بصورت شبانه روزي اقدام به ساخت مواد اوليه و بسته بندي توتون و تنباکو غیرمجاز متعلق به یکی از مارک های معروف کشور مصر کرده و سپس با استفاده از کارتن هاي خالي تحت عنوان موادشوينده در استان هاي کشور عرضه مي کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی پس از یک هفته اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی خانه باغی در یکی از نقاط حاشیه ای شهر کرمانشاه شدند که افراد سودجو اقدام به انجام این کار می کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی های انجام شده ۴۶ هزار و ۴۸۰ بسته توتون ۵۰گرمي، ۸۰۰ کيلوگرم توتون معسل فله اي آماده بسته بندي، ۲۲۰ کيلو رول پلاستيک بسته بندي، ۴۷۰ کيلوگرم جعبه خالي تقلبي توتون، ۴۰کيلوگرم تنباکو خشک و ۸ کيلوگرم اسانس تنباکو قاچاق کشف کردند.
سردار جاویدان همچنین با اشاره به توقیف ۴ دستگاه ماشين صنعتي خط توليد و بسته بندي توتون و تنباکو تصریح کرد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۴۰ میلیارد ریال می رسد.
وی در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل مرتبط ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=835

برچسب ها