تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2

کلاهبرداري ۱۹۰ ميليارد توماني به بهانه فروش خودرو به قيمت کارخانه در کرمانشاه

  • کد خبر : 9077
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کلاهبرداري ۱۹۰ ميليارد توماني به بهانه فروش خودرو به قيمت کارخانه در کرمانشاه

کلاهبرداري ۱۹۰ ميليارد توماني به بهانه فروش خودرو به قيمت کارخانه در کرمانشاه

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه  از دستگيري شخصي خبر داد که به بهانه فروش خودرو صفرکيلومتر به قيمت کارخانه مبلغ ۱۹۰ ميليارد تومان از ۲۰ نفر در کرمانشاه کلاهبرداري کرده بود.

به گزارش صنعت _  سردار “مهدي حاجيان” اظهار داشت: پس از اعلام شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينکه شخصي به بهانه اينکه مي تواند خودرو صفرکيلومتر به قيمت کارخانه تحو یل آنها دهد اعتمادشان را جلب و مبالغ زيادي از آن ها کلاهبرداري کرده است، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وي ادامه داد: کاراگاهان پليس آگاهي در تحققات ابتدايي خود دريافتند فرد کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد ۲۰ نفر به بهانه تحويل خودرو صفرکيلومتر با قيمت درب کارحانه مبلغ ۱۹۰ ميليارد تومان از آن ها اخاذي کند و پس از آن متواري شده است.

 

سردار حاجيان تصريح کرد: کاراگاهان در ادامه و با انجام کارهاي اطلاعاتي موفق به رديابي کلاهبردار حرفه اي شده و توانستند مخفيگاه وي را در استان همدان شناسايي و با همکاري پليس آگاهي اين استان وي را دستگير و به کرمانشاه منتقل کنند.

 

رئيس پليس استان کرمانشاه افزود: متهم دستگير شده در بازجويي ها به ارتکاب کلاهبرداري ۱۹۰ ميليارد توماني از ۲۰ نفر در کرمانشاه اعتراف و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

 

وي در پايان از شهروندان خواست تا ضمن هوشياري در مواجهه با چنين افرادي، حتماً پلیس را در جریان قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=9077