تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ 15 ربيع ثاني 1446 Friday, 18 October , 2024
1

گام بلند استاندار کردستان برای تجهیز شهرداری های این استان  

  • کد خبر : 6307
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰:۲۰
گام بلند استاندار کردستان برای تجهیز شهرداری های این استان   

گام بلند استاندار کردستان برای تجهیز شهرداری های این استان

 

استاندار کردستان با حضور در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،حدود ۲۰۰ میلیارد تومان مساعدت مالی در قالب ۱۸ دستگاه ماشین الات عمرانی و ۶۰ دستگاه اتوبوس برای نوسازی حمل و نقل عمومی برای شهرداری های این استان به ارمغان آورد. 

 

 

به گزارش الوند _ اسماعیل زارعی کوشا در سفر به تهران و حضور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور خواستار توجه و توسعه متوازن شهرداری‌ها از حیث دسترسی به امکانات و منابع شد و گفت : ایجاد توازن در شهرداری‌های مستلزم نگاه ویژه دولت و خصوصا سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

استاندار کردستان در زمینه دستاوردهای این سفر بیان داشت : در این سفر با رایزنی و جلب نظر مساعد مدیران حوزه عمرانی و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  حدود ۲۰۰ میلیارد تومان مساعدت مالی در قالب ۱۸ دستگاه ماشین آلات عمرانی برای شهرداری‌های کردستان جذب شد.

وی در ادامه از استقرار ۱۸ دستگاه ماشین آلات حوزه راهسازی، آتش نشانی، حمل زباله و ون شهری درشهرداری‌های استان کردستان درآینده ای نزدیک جهت تسهیل خدمت رسانی بهتر به مردم این استان خبرداد.

زارعی کوشا افزود:برای اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرهای استان نیز بی نتیجه نماند ۶۰ دستگاه اتوبوس  برای شهرداری استان و بخصوص شهرهای سنندج و سقز اختصاص پیدا کرد.

نماینده عالی دولت تصریح کرد:در این جلسه همچنین با توجه به وجود مشکل پسماند در سطح استان مقرر شد  یک تیم ویژه کارشناسی ازسوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای جمع بندی مشکلات پسماند دراستان استقرار پیدا کنند ومتعاقب گزارش ارزیابی، اعتبارات ویژه ای برای ساماندهی پسماند به استان اختصاص یابد.

دریافت ۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای شهرداری‌های کوچک استان کردستان از دیگر دستاوردهای دیدار مقام ارشد این استان با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=6307