تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024
0

۷۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان تویسرکان در سال جاری محقق شده است

  • کد خبر : 5693
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
۷۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان تویسرکان در سال جاری محقق شده است

۷۰ درصد تعهد اشتغال شهرستان تویسرکان در سال جاری محقق شده است

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مدیران این شهرستان اشتغال است ،گفت :با تلاش کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال این شهرستان در هفت ماه گذشته ۷۰ درصد از تعهد اشتغال در تویسرکان  محقق شده است که این امر از موفقیت این کارگروه و سیاست های اجرا شده آن حکایت دارد.

به گزارش الوند _ حسین افشاری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تویسرکان اظهار داشت : دستگاههای اجرایی که مسئولیت مستقیم در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی دارند، باید در روند جذب سرمایه‌گذار در شهرستان بصورت مستمر فعالیت موثر داشته باشندچرا که هرچه کار آفرین و سرمایه گذار وارد منطقه شود موجب توسعه، پیشرفت و افزایش بهره وری می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مدیران این شهرستان اشتغال است ،گفت :با تلاش کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال این شهرستان در هفت ماه گذشته ۷۰ درصد از تعهد اشتغال در تویسرکان  محقق شده است که این امر از موفقیت این کارگروه و سیاست های اجرا شده آن حکایت دارد.

افشاری در خصوص رونق اقتصادی، تقدم را با سرمایه‌گذار بخش خصوصی عنوان کرد و یاد آور شد: اگر سرمایه‌گذار از آورده خود استفاده کنند در پرداخت تسهیلات بانکی در اولویت قرار می گیرند لذا باید همه دستگاههای اجرایی در تسهیل روند مجوزها همکاری حداکثری نمایند.

نماینده عالی دولت در تویسرکان از افزایش رضایتمندی مردم این شهرستان از سیستم بانکی در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود : بانک های عامل، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را که طرح مناسب ارائه و اهلیت اجرای طرح را داشته باشند حمایت کنند.

وی ادامه داد:بر اساس قانون، ۲۵ درصد سهمیه استخدامی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق می گیرد که دستگاههای دولتی آنرا لحاظ می کنند، در خصوص شرکت ها و واحد‌های خصوصی که با تسهیلات دولت راه اندازی می شود نیز باید این سهمیه ۲۵ درصد برقرار شود.

.
فرماندار تویسرکان در پایان بانک ها را موظف کرد تا پایان آبان ماه گزارشی از آخرین تسهیلات پرداختی های خود را به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند تا مدیران امور شعب بانکهای استان را که از تعهد عقب هستند جهت ارائه توضیحات دعوت شده  وچنانچه  کوتاهی در حق شهرستان تویسرکان شده باشد  جبران شود.

لینک کوتاه : https://www.sanatweekly.ir/?p=5693